Toimitusehdot
Yleistä
Zoi Organic Helsinki myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.4.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta ja valitusta toimitustavasta, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Toimitustapa Suomeen:
Toimitus lähimpään Postiin: Postipaketti on kiinteähintainen 8,00 euroa. Alle 300g painoiset paketit lähetämme pikkupakettina suoraan kotiosoitteeseen. Pikkupaketti on kiinteähintainen 6,00 euroa. Toimitusmaksu on ilmainen yli 70 euron arvoisessa tilauksessa.
Toimitus noutopisteeseen: Voit noutaa paketin myös mistä tahansa Postin noutopisteestä. Etsi lähin noutopiste syöttämällä postinumerosi hakuun. Noutopaketti on kiinteähintainen 8,00 euroa. Toimitusmaksu on ilmainen yli 70 euron arvoisessa tilauksessa.
Nouto Varastolta: Voit myös noutaa tilauksesi Helsingin varastoltamme erikseen sovittuun aikaan. Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse, mikäli valitset toimitustavaksi noudon.
Kotipaketti: Kotipaketti on kiinteähintainen 12,90 euroa. Kotipaketin toimituksesta sovitaan aina erikseen vastaanottajan kanssa. Saat kuljetusyhtiöltä sähköpostitse tai tekstiviestitse ilmoituksen, jossa on kerrottu lisäohjeita toimituksen vastaanottamisesta. Toimituksen voi sopia myös omaposti-sovelluksessa.
Mikäli haluat toimituksen muuhun EU-maahan, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse: helsinki@zoiorganic.com
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 5 arkipäivää.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Käytössämme on Klarnan maksupalvelu, missä voit maksaa ostoksesi pankki- tai luottokortilla, MobilePay:lla, verkkopankissa sekä laskulla. Voit myös maksaa ostoksesi pankki- tai luottokortilla noudon yhteydessä.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden vastaanottamisesta. Palautus on sinulle maksutonta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteyttä sähköpostitse: helsinki@zoiorganic.fi. Noutamattomasta paketista veloitamme 12,90 euroa.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse: helsinki@zoiorganic.fi.